Morgonhumör..

Hade verkligen ingen lust att gå upp till skolan  imorse, tänkte att jag skulle ta 8 bussen för jag får väl ändå aldrig godkänt i webbdesign.. Men efter lite tjat från Angie, (tycker inte om dig idag!!,, så tog jag mig upp och då var väl klockan runt 06.35 och jag går till bussen vid 7. Snabbsminkade mig lite och försökte leta fram kläder, sen efter jag klätt på mig ska jag sätta mig på golvet för att böja ögonfransarna, då spricker byxorna :S 

Skapligt fet man känner sig då men dom var ju så jävla slitna men ändå.. Haha då tänkte jag fan skita i skolan för jag var redan tillräckligt irriterad och det var fasen det sista som fick hända, är nog trött och irriterad på mornarna eller alltid efter jag sovit.. Det där vet min stackars älskling allt om ♥

Nu ska vi gå till lektion och jag kommer dö.. 

Hejdå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0