Orkar inte

Jag orkar verkligen inte mer av detta jävla helvete, gör inte så ont så att jag inte kan gå i skolan men samtidigt är det tillräckligt för att det ska vara påfrestande och jobbigt för att det alltid finns där.

Är inne på 3e året med detta nu och läkarna gör fortfarande ingenting mer och på sista tiden har det bara kommit tätare och tätare. Det första läkaren när jag var inne på jouren hos, för kanske 1 år sedan nu, gav mig verkligen hopp! Han sa att han trodde jag hade något som var väldigt vanligt hos kvinnor för 20 år sen och man inte såg det så ofta längre, och att dom på USÖ skulle gå in med en kamera och kolla och sedan spruta in något så skulle allt vara löst.

 

Har det vart något mer prat om det? Nej..

Blir så jävla frustrerad och ledsen. Vill bara sätta i mig alla jävla tabletter just nu och bli bra av det!!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: josse

vart är det som du har ont?:(

2011-05-05 @ 11:05:06
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/
Postat av: josse

Åh vad jobbigt! Jag hade det en gång när jag var liten har jag för mig och det var inte kul.. Att läkarna inte tar tag i det :/

2011-05-05 @ 14:59:32
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0