Redovisningar och servering..

Jaha.. Har vart en riktig pissdag i skolan, har faktiskt mest bara suttit.. Lämnade iallafall in massa till Annbritt så jag har bara två uppgifter kvar sen är jag klar med det jäkla häftet. Dags att koncentera sig på näthandel B istället, har ett tjockt häfte där med med massa uppgifter som ska vara klara på fredag.

Roligt liv man haft dom senaste dagarna..

Och nu ska jag snart redovisa min Powerpoint om serien Zits. Sen redovisning om Anorexia direkt efter. Jag blir alltid som en jävla tomat i ansiktet även fast jag inte alls tycker det är speciellt farligt att redovisa, jag skäms absolut ingenting eller något sånt.. Åh blir galen på det..

Sen SERVERING, två stycken prov och sen är det serveringskväll, riktigt jippie på det kan jag lova...


nu ska jag gå och bli lite tomatface, hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0