Skola.....

Sitter i skolan tillsammans med Sara som är och hälsar på en stund. Vi ska gå och äta sen, eller ja, hon ska bjuda mig.. Eftersom jag är urfattig.

Har iallafall gjort Nationella i Reading och listening idag, det gick riktigt bra känns det som så hoppas på det iallafall. Nu har vi Bengt och jag orkar inte göra något, har svenska sen och då måste jag väl redovisa, jippie!

Var och lämnade in telefonen igår igen, förhoppningsvis skcikas den till sony ericsson som reklamation så jag får pengarna tillbaka. Jag vill ha en Iphone.

När jag kommer hem sen blir det väl att ligga på soffan, Crom ska väl träna.


Har inte lust med någe idaaaag, känner mig trött o irriterad som fan vissa stunder...


Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0