22/11

Trött..? som fasiken vill jag lova
Host host, säger jag bara!
Har ju hostat i lite mer än två månader nu, och idag var det mycket värre än vanligt.

Sitter i skolan nu iallafall och håller på med naturkunskap men det är assvårt att hitta saker om de ämnena som Angie och jag tog..

Igår tog jag och Christian mest det bara lugnt, han skulle sova i soffan i tio - femton minuter med mig liggandes på hans arm och så skulle jag väcka honom efter den tiden men då somnade jag också haha.. Vaknade upp tillsammans typ och då började båda spela :)

Idag är skolan till klockan tre och imorgon har jag halkan, och efter den skulle jag behöva gå upp till vårdcentralen så att de ska kunna lyssna på mina lungor så jag inte börjar få lunginflammation igen..

aja, ska väl försöka jobba lite nu..


Lite gamla bilder..





Kommentarer
Postat av: josssss

åh tack lovisa! men det är du som är snygg:)

2011-11-22 @ 20:13:41
URL: http://nonbeliever.webblogg.se/
Postat av: Gustav Strömberg

Det var lite tomt idag för angie var ju inte heller i skolan idag =(

2011-11-23 @ 17:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0