Addicted

Finns inte mycket att säga, längtar så otroligt mycket till körkortet nu men så ringer min körlärare och säger att hon inte kunde den 21;a när jag jag har lektion igen och den 23e har jag halkan, men blir ingen mer körskolkörning förens i december och då tror jag jag har tre lektioner plus lilla uppkörningen och sen några dagar efter så!!!!

Ska ta lite körning nu till Hallsberg och runt där med mamma nu, kanske ta ett jävla backa runt gathörn som jag är värdelös på.. Det ENDA jag inte klarar av är det verkligen, backparkering har jag riktigt lätt och köra gör jag hur bra som helst tydligen så.. :)  Nu prata jag gott om mig själv med det måste göras för att jag ska klara av det här!
Imorn blir det skola och sen till stan och La Baguette med Angie efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0