Nationella

Idag var det dags för nationella i svenska B, sitta i biografen och skriva i 5 timmar trodde jag aldrig att jag skulle göra, högst två tänkte jag med det blev 4 timmar och en kvart typ, låter helt sjukt att man han skrivit så länge men tror det blev bra. Skulle berätta för mamma sen vad jag skrev om men mindes knappt haha?
Direkt eftet det gjorde jag engelska prov som gick asbra!
Börjar bli mer och mer taggad på att börja plugga i skolan ordentligt igen som jag gjorde innan praktiken, har hamnat i en svacka nu känns de som men är påväg upp :D 
Imorgon ska jag till marieberg och köpa assassins creed och äta med mamma. 
förra hösten/vintern?

glad tjej.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0