Skins

Jag är så jääääääävla bakfull så det finns fan inte..

 

Men Bacardi Grand Melon smakade för jävla gott, kanske för gott..?

Var hos Berra och Karina och skulle spela spel, den försvunna diamanten, och jag kunde faktiskt spela själv och förlora utan att bli arg haha!

Sen gick vi till Tobbe Eklund och var där en sväng och sedan hemåt hit, fick sovsällskap av Dajje i sängen inatt igen, stackarn låg knappt i sängen och sov utan mer på träkanten med mig liggandes på hans arm som jag vaknade på haha! Så det var trevligt med sällskap på morgonen när man vaknar eftersom att Christian gärna gillar att sova lite längre än mig.. :P

 

Idag ska det inte göras ett skit, jag borde ju duscha och försöka bli människa igen med det lockar mer att ligga vid datorn och kolla på en serie.. Christian åkte för att spela innebandy nu så jag är ensam :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0