Stop ruining my life,

Kan berätta om helgen eftersom jag inte vill prata om att skolan börjat igen.

Fredagen blev inte alls som jag trodde, utan det blev att sätta sig i en bil tillsammans med Christian, Dajje, Emil och Kiffe som körde och åka upp till uppsala för att kolla Almtuna - Örebro, haha jag och Dajje hade lite problem att minnas någonting dagen efter och jag har inte vart så jävla bakfull på länge, kunde knappt stå upp haha..

Lördagen åkte vi till Jocke, pokerturnering stod på schemat för Christian, Dajje och Olle så när dom gick på det så stannade jag och Jocke hos honom, Magda kom ganska snart också så då satte vi oss och spelade kort och drack lite :)

Söndagen spenderade jag mestadels sovandes hemma hos Jocke medans han och Christian spelade FM :P

 

 

Sen är det sån tur att jag har Christian vid min sida,har inte känt mig så nere på evigheter men nu är det i princip vara 7 veckor kvar av den förbannade skolan, sen lite i vår och sen börjar jobbet och praktiken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0