Tråkig bloggg

Tröttttttt!

Upp men älskling i morse för att vara i Kumla runt sju för att åka till Laxå och göra halkan, var lite nervös men det gick alldeles prima!

Sen sov jag lite på soffan tydligen tills älskling kom hem, ner och åt sen fick han massage av mig och sen somnade båda till lite i sängen innan klockan ringde och han behövde packa väskan, innebandymatch idag. Jag låg kvar och sov. Nu är jag vaken och kollade precis mitt konto, över 2000 hade jag helt plötsligt, haha? Har bara kommit in mer och mer pengar denna vecka som jag inte riktigt kan förklara längre?

 

Sitter och kollar på löshår nu, vill liksom ha för att kunna känna sig extra fin någongång, när man vill göra sig i ordning lite extra.. Jag trivs ju egentligen bättre men långt hår också så..

 

Haha roligt inlägg?

Ska sova lite nu igen tror jag.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0