jag försöker men jag förlorar varje gång

Måste sysselsätta mig med någonting, jag blir så rastlös när jag är själv och inte har något att göra.. men duschen får det väl bli och sen göra sig i ordning och ta en liten sväng till CityGross med mamma och kolla in vad den affären har att erbjuda! Kändes onödigt att byta däck redan nu!

klockan är ingenting och jag vet inte var jag ska ta vägen, har svinigt tråkigt och har bara en 500lapp att handla för och jag vill ju gå på marieberg och en sån räcker ju inte långt där.. Var tvungen att tanka bilen igår så kortet är -400 nu också..



Får inte tag i Milanoälsklingen heller, varken han eller Dajje så är nog något fel med mobilerna :/ eller så har det hänt något, hemska tanke!!!
Men det är bara att stå ut, måndag natt kommer han hem igen och oj vad pussar han ska få!
och vad han kommer jävlas med mig när han inte gjort det på flera dagar hah.. :):(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0