..

Måste berätta direkt..

Åkte till Hallsberg med mamma och skulle handla lite för en stund sen, sen på hemvägen så sa jag till henne att åka in till höger där det står skogaholm innan man kommer upp till macken från hallsbergsvägen, för lite omväxling tänkte jag så hon gjorde det och sen när vi kommer en bit in på den vägen så ligger det ett stort träd som blåst ner över hela vägen så vi inte kommer förbi så mamma ska vända bilen på vägen och när vi nästan var runt så blir det för mycket back så vi hamnar ner FAST i ett dike ... :o :s

jag fick panik men ringde Karina direkt för att se fall hon och Berra kunde dra upp oss men Berra var inte hemma så ring Mats sa jag då så hon skulle göra det och dom skulle komma och medans vi väntade fick jag för mig att försöka putta upp bilen medans mamma gasade och jag klarade av det!!!!


Så ringde Karina direkt och sa att det löste sig :') 

Usch, jag har faktiskt aldrig vart med om något liknande och detta var ju inte allvarligt, men omskakande..

Nu är jag iallafall hos Älskling och väntar på att han ska komma hem♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0