falling to pieces

Har lagat mat och det blev faktiskt gott. Har även färgat håret och nu är det någelunda bra men ska bara bestämma mig för var i Örebro jag ska gå till frisörn och färga håret, eller Salong Family, Nikita Hair eller Bellbox på Marieberg?

 

Ångest för det där, har ju egentligen inte råd men tar mig råd till det tror jag..

Christian åkte iväg på innebandy förut så jag åkte och solade och sen nu ska jag duscha och spraya in mig med bus..

Fick även ett samtal efter jag solat från folktandvården som undrade fall jag kunde komma imorn kl 08.05 istället för den andra november och dum som man är säger man ja.. Blev så paff att dom ringer kl 7 en kväll!

 

Var skönt att få träffa Christian igår iallafall, och jag ska då aldrig släppa iväg han och Dajje utan mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0