FMhelg i Hjortkvarn!

Igår satt jag HELA dagen med Christian och Jocke och "kollade" på när dom spelade FM12 haha.. Sanna skulle egentligen ha kommit men hon hade blivit sjuk så jag fick roa mig själv :) Tur att Weheartit finns när man får sådär överjävligt tråkigt och gå in och kolla bilder på texter, tatueringar eller snygga människor, vad man nu vill :) Senare på kvällen kom även Dajje, Micke och Robban men dom somnade skapligt snabbt vill jag lova haha!

Sen började jag Christian och Jocke mixtra med våra facebookar så ingenting står rätt till där nu tror jag? haha
Kollade även på massa snygga tjejer och det är inte bra för självförtroendet men FY Lovisa, inga sådana tankar..

Sen idag har dom spelar hela dagen fram tills nu från 12 eller något, men nu har de åkt i väg för att spela innebandy och jag skulle egentligen ha hängt med men ska dra och sola istället och före eller efter den ta en sväng till Maxi och handla lite nödvändigheter, mjölk, bröd, ägg och en mascara tror jag får slinka med ner i korgen!

Men hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0