Helgeen

Dags att blogga kanske, men har hänt så jäkla mycket!
I fredags jävlar blev det PARTY! :) Hos Dajje! Och jag fick städa hans lägenhet både innan och dagen efter.. Är man snäll så är man.. Hade iallafall kul som fasen den kvällen tillsammans med Angie som kom och festade ihop med oss :) Sen vid halv 6 på morgonen eller något åkte jag hem till Angie och sov hos henne, mys!

På lördagskvällen vid 7 fick jag reda på att Christian och Rikard hade planerat en biokväll tillsammans med mig och Josefin så då blev det åka in till stan och äta på Wobbler först och sen kolla på bio, Crazy Stupid Love :)
Underbar pojkvän man har

På söndagen blev den innebandy kollade hela dagen ungefär, från 4 till 9 haha,var riktigt trött på slutet där!
Och igår var det praktik på Skopunken och det gick hur bra som helst och var roligt :)
Idag skulle jag få stå i kassan men jag fick springa upp i natt och spy 2 gånger.. Ingen lust att gå till praktiken idag ifall de skulle bli något mer..

Men nya tag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0