Hey

Så tråkigt med sista praktikdagen idag.. Amela sa att hon skulle sakna mig jätte mycket och att jag inte kunde ha gjort ett bättre jobb :) Så pratade vi även lite mer om jobb och hon säger att det är mig hon kommer ringa och jag säger att hon kan räkna med mig!
Fick höra senare att de andra som jobbade idag hade tagit en snack med henne om att jag skulle vara en perfekt extrajobbare, eftersom dom tycker att jag borde få jobba redan nu så får se hur det blir.. :) Efter julen är jag nästan garanterad jobb iallafall så det är perfekt!!
Christian kom och hämtade mig och vi gick in på Willys och handlade, har gjort egengjordpizza och ätit nu, gott :) Så nu ska det bli soffmys♥
Imorn är det party som gäller, jag, Sanna och Josefin, kan inte sluta dåligt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0