just stay stong, remember that

Vill.jobba.

Men idag ska jag dränka mina sorger i att vara en fattig jävla student och jag måste vänta till mars innan jag får jobb i massa alkohol. Har inte druckit på två helger så nu är det fan dags!!!

Till Sanna för förfest sen vet vi inte riktigt, just nu håller jag på och funderar vad man ska klä på sig.. Hinner inte åka till marieberg men blir nog maxi för att köpa lösnaglar iallafall, känner sig så mycket fräschare med naglar! Även fast jag nästan slutat bita på mina nu så 8 av naglarna är långa! Men ska nog inte göra om förra fotbollsavlutningen som jag knappt kunde stå efter och minns inte ett skit.. Borde kanske försöka att få i mig något att äta också men finns ju ingenting och vill inte laga mat och har inga pengar så.. Får ta en macka sen, de får nog räcka :)

 

 

Blir kanske bild på en väldigt bakfull lovisa imorn ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0