Ledsen och glad?

Inte vart här på länge, inte haft tid.
Men Skopunkten är underbart och igår pratade Amela, butikchefen, med mig att jag var hur duktig som helst och att jag skulle fortsätta så, så skulle det finnas chans att jag skulle få hoppa in extra och jobba ibland! Sen igår fick jag stå i kassan hela dagen vilket gick utmärkt och de andra som jobbar där är tydligen fascinerade av hur snabbt jag lär mig haha!

men idag åker min KÄRA Christian till Milano med Jocke, Kid och Dajje :( Såklart hur roligt som helst för dem och jag är glad för deras skull men jobbigt att vara utan varandra tycker båda två såklart.. Men han kommer hem på måndag kväll så inte allt för länge kvar försöker jag intala mig.. :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0