Love

Nästan älskar livet just nu alltså när allt går så jävla BRA!

Pratade med Amela, butikschefen, lite mer ordentligt om jobb idag och jag kommer att få hoppa in några helger, ingenting bestämt ännu men det är mig hon kommer ringa eftersom jag kan allt och alla gillar mig så mycket! Amela hade tydligen stått och pratat ännu mer gott om mig i morse innan jag kom berättade Sandra och alla säger att dom kommer sakna att ha mig där varje dag när dom kommer.. :(

Sen ska jag inte avslöja något mer om jobb här i bloggen för det har ingen riktigt med att göra än faktiskt ;)

Efter jobbet idag åkte jag till Marieberg och köpte två böcker och ett Grattiskort till Lucaz som fyller på Fredag och Christian köpte en Milantröja åt honom i Milano som vi ska skicka till honom, han kommer bli så glad!

Nu sitter jag och ska äta en apelsin och väntar på Christian♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0