Milangirls!

Fick lite presenter av Christian igår :D

Halsduken på bilden, assnygg!

Och lite underklader ;]

snäll älsklingen är♥


Är hemma från praktiken idag, blev hemskickad igår för att jag inte såg ut att må alls bra, och dom tyckte att jag behövde ta en vilo dag så jag ringde Amela idag och pratade med henne och sa att jag skulle ligga i soffan hela dagen och krya på mig :] Men jag ska till Hallsberg nu och sen till Maxi och handla lite, ska laga spagetti och köttfärssås sen, och göra matlåda.. Aldrig gjort förut så jag kommer säkert göra för lite eller nåt..

Och mitt öga är fortfarande svullet, syns på bilden, är jäkligt röd i det fortfarande också..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0