love u, C

Färgar håret! Champangeblond ska jag köra på nu igen, trivdes ju så bra med förut! Färgade håret pärlblond i tordags och det blev ingen succé riktigt, haha Christian kallade det grått och mamma säger att jag var grå/grön och det låter ju väldigt snyggt! Nejmen hoppas detta blir bra!

Idag ska jag och pappa fixa lite med Christians bil sen ska jag låna den till Kumla för att träna på att backa runt gatuhörn.. Fick ju göra det i tisdags på körlektionen eftersom man får göra det på uppkörningen och jag var sämst första gången jag pröva men andra gick det bättre :) Men med mamma och pappas bil är det mycket lättare att backa tydligen eftersom det är en kombi, så tycker det var bättre att låna älsklings bil och pröva med!

Troligen till Marieberg och hitta en stor gosig halsduk också!

 

Imorgon kommer min älskade SAKNADE älskling hem!!♥♥


update:

BLEV GRÅ IGEN!!

nej nu jävlar har jag bestämt mig för att skippa en körlektion och färga håret hos frisör denna månad. 

 

update igen:

fick panik, mamma hade en BLONDERING hemma och jag har lovat mig själv att aldrig utsätta mitt hår för det igen men jag kunde inte stå ut men att vara KNALLGRÅ i precis hela håret så slängde i blonderingen....

Nu är jag iallafall ljus i håret, det är pyttelite gult men jag sätter på mig mössan och drar till maxi och köper lite hårfärger! lossnade en del hår men det har inte blivit kortare som jävla tur var..



Kommentarer
Postat av: josssss

det är så jääääkla jobbigt med hårfärger! blir aldrig som det ska verkligen.. :)

2011-10-16 @ 14:19:00
URL: http://nonbeliever.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0