Lovisaaa

Bakfuller blev man inte igår, skönt det!

Blev tidig hemgång, och jag och Christian fick även sovsällskap, av Dajje haha! Men det blev varmt och mysigt

Sen igår blev det att mysa lite på dagen och sen iväg och kolla innebandy, elle Christian spelade den första och sen åkte vi till Mellringe och kollade den andra.

 

Lördagen då?

Jo vi var hos Sanna och sen drog vi till Emil och där hann vi bara vara i två timmar och ha kul innan alla skulle åka hem och bäst var väl det kanske..

 

Idag ska jag nog städa, eller iallafall börja lite och komma igång, plocka undan och göra det fint så blir det dammsugning, torkning av golv, dammning och slänga kartonger och panta, förhoppningsvis idag!

Sen sätta mig med körkortsboken igen och dra igenom den

Måste fixa körkortet direkt, mindre än två måndader kvar nu!!!


Och imorgon har jag bokat tid för en nagelbitarbehandling, hoppas att det blir bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0