what do you want me to say?

Helt sjukt vad mycket gladare man känner sig efter en dag som vart på praktiken och umgåtts med ett sjukt härligt gäng med tjejer och prata med kunder och stå i kassan! Var ingen praktik idag för mig nämligen, hade riskettan på trafikskolan och fick vara ledig resten av dagen då. Skulle komma in massor med nya skor idag som det just nu är slut på storlekarna på, bad Jessica lägga undan ett par åt mig :) La undan ett par svarta igår men sko köpa bruna med och så hoppas jag på att denna snygga kom in idag med!

 

 

 


och nu behöver jag duscha egentligen, har skjutit upp det hela dagen så dags att ta tag i det nu, spraya in mig med bus också, sprayen jag köpte var riktigt bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0