22 September

Skön torsdag med att vara ledig från skolan :)
Jag och Älskis gick och la vid 11 igår kväll och sen någongång på natten så väckte han mig för att han skulle gå och lägga sig i soffan för att var var så varmt i sovrummet och han har ju feber och är sjuk så jag förstod honom.. Men sen när jag vaknade efter ett par timmar i sängen efter han lagt sig i soffan så fick jag panik när jag vände på mig och skulle krama om honom, för han låg ju inte där som han ska göra! Haha.. Men sekunden efter kom jag ju på att han lagt sig i soffan.. :P

La mig hos honom på morgonen och sov till 11 och vaknade och gjorde toast till frukost :) Sen lånade jag Älskis bil för att övningsköra till maxi, bra att pröva att köra en annan bil en mamma o pappas och det gick hur bra som helst! Inga motorstopp vid stoppskylt eller vid rödljus så blev stolt över mig själv! Parkeringen på maxi och sen här hemma gick också svinbra!

Köpte lax på maxi som jag ska göra i ordning imorgon kväll till oss, ska fira att vi hade 18 månader i tisdags♥


gammal bild sen förra sommaren :)


Kommentarer
Postat av: josssss

nej gud vet inte vad som hänt med mitt utseende haha!

grattis till dig och crom btw hihi:)

2011-09-23 @ 19:00:54
URL: http://nonbeliever.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0