23 Septemer - Lördag!

Oj vad mycket det blev att göra helt plötsligt, jag skulle plugga idag men då ville mamma åka till Marieberg och köpa ett par skor till henne som jag kollat ut för en vecka sen och såklart jag hänger med då! Men...

skulle ju plugga, kolla nya avsnittet av Vampire diaries, diska, dammsuga, duscha, ansiktsmask och fixa mig med brun utan sol..

Hinner förhoppningsvis med det sen! Behöver iallafall inte tänka på mat, fick pastasallad med kassler av Karina till lunch :) 

Och till kvällen ska det bli massa alkohol! Jag har ju inte druckit på två helger så nu är det faktiskt verkligen dags när jag är frisk ;D Öl först och sen på Bacardi Razzen, kan bara sluta bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0