26 September

Igår var man bakfull och jävlig men jag satte mig och läste litegrann om hinduism direkt iallafall när jag och Christian gått upp och tur var det att jag gjorde det för senare på kvällen ringde mamma och sa att pappa skulle bli hämtad med ambulans in till akuten för han kunde inte andas så jag duschade direkt då sen kom mamma med bilen efter ambulansen och vi åkte in till akuten,
pappa vart en förstahandspatient eftersom han var så dålig så behövde bara vara därinne i typ 2 timmar.. Och han blev inlagd över natten och idag har jag och mamma vart och hälsat på honom för han var tvungen att vara kvar inatt också..
Oj vad intressant denna blogg är, haha..
Gjorde religionsprovet idag och fick VG! Sen efter skolan gjorde jag min första körlektion på bilskolan och hon sa att jag var jätte duktig att köra, bara döda vinklarna jag behöver träna på typ.. 
Nu pluggar jag naturkunskap och det suger verkligen! Älskling ligger och sover som syns på bilden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0