5 September

Igår fyllde Jimmy år så jag, Christian, Robin och Rasmus åkte med honom till Efesos och åt :) Förätt, huvudrätt och efterrätt blev det, Kräftcoctail, plankstek och hallonsorbet för min den GOTT!
När vi kom hem efter det la jag och min älskling oss i soffan framför en film och mös.

Nu är det måndag igen och jag sitter i skolan, ska skriva om ett konstverk på kvarntorpshögen och sen redovisa det, Anette var nyss inne till mig och förklarade vad jag skulle göra för ett MVG och att hon trodde att jag skulle kunna fixa det och det känns bra.

Efter skolan blir det nog stan och köpa present till Älskis som fyller 24 imorn ♥
Jag kommer fira honom imorn lite grann efter han kommre hem från sin träning :)

Föresten så har jag nog verkligen brutit ett revben, när man går in och läser om det så stämmer det precis med hur jag känner och är, ibland känns det bättre och ibland sämre, idag är en sämre dag igen...

Mitt konstverk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0