,

Blev inget stan igår, dom hade trimmat gräset på baksidan här och lyckats skjuta en sten genom förarsidarutan på Christians bil.... Jag ska aldrig se fram emot saker för då ändrar sig det alltid.
Så igår blev det inte mycket gjort.
Idag gick vi upp vid 10 och jag stallde mig vid spisen för att laga mat, christian skulle iväg och spela fotboll. Och då åkte jag till Marieberg med mamma för att hitta utklädnad till ikväll, och jag hatar verkligen sånt här och gilla absolut inte att bjuda på mig. och jag vet att jag tråkig!
Men jag köpte en poliströja, handklovar och en vapen så... 
Nu ska jag diska och sedan duscha, ta en öl och göra mig i ordning för maskeradfesten ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0