Fredagggg

Fredag och sista skoldagen innan praktiken, har nog förhoppningsvis fixat mitt betyg i bild nu! Pratat massa med Bengt idag och hade tydligen en IG-varning för idrotten förra året så nu måste jag snacka med den läraren och se fall det finns någon chans för godkänt och vad jag ska göra,har ju vart med på allt denna terminen redan så det borde ju ordna sig.. Men börjar bli riktigt trött på skolan nu.. Andra praktikveckan ska jag hit för att göra Engelska B provet som jag missade igår och hämta Svenska B nationellahäfte och läsa!

Men nu ska iallafall mamma snart komma och hämta mig, till marieberg en snabbis och se fall jag hittar några nya kläder. Länge sen jag köpte något nu och borde ju unna mig något när skolan egentligen går jävligt bra för mig och allt kommer att fixa sig!

Ska på Innebandy ikväll med Sanna och Moa :) Efteråt vet jag inte vad som händer, kanske party, kanske inte :) Märks! Ska iallafall dricka breezers och cider i helgen..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0