Jag lever!

Kan berätta att jag efter lite om och men så lever jag iallafall! Känner mig nästan helt frisk men man ska inte förhasta sig för då ligger jag snart igen..

I söndagskväll med älskling så började jag må så otroligt dåligt och hörde av mig till mamma för att fråga fall jag kunde få sova där, och hon skulle hämta mig, men pappa ringde till sjukvårdsrådgivningen och dom ville skicka ambulans åt mig in till Akuten men jag tog bilen med mamma.

Fick träffa lite sjuksystrar och en doktor och sen bytte han penecillin och jag fick astmamedicin som jag ska ta när jag inte kan andas..

Nu mår jag helt okej, fortfarande ont i huvudet och väldigt svårt att andas ibland när jag går i trappor och så men det ska väl ordna upp sig det med.

På tal om något helt annat så har jag börjat smörjt mig med brun utan sol istället för att sola solaruim 3 gånger i veckan, en aning hälsosammare..

 

Charmig bild på oss.. ;)

Bästa vän och älskling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0