Körkortsteori..

Naturkunskapsprovet gick galant!

Och sen hade vi religion och jag var klar med det vi gjorde där så då satte jag mig med körkortsteorin och läste kapitlet om stadskörning igen, täntke läsa ikväll också så att jag har läst ut boken! Nu har vi engelska men jag läser fortfarande körkortsteori, haha, men jag vill verkligen lära mig så jag klarar teoriprovet om 3 måndader, för idag är det tre månader till jag fyller 18 år, och förhoppningsvis inte mycket längre kvar tills jag har mitt körkort :)

Ska till stan igen med mamma nu snart efter skolan, pappa var tvungen att ligga kvar på sjukhuset en natt till, medicinen han fick hjälpte ingenting och de kom på att han hade Mycoplasma, det som jag hade.. Så han skulle få ny medicin, och snäll som jag är köpte jag en påse hallonbåtar till honom förut eftersom han älskar sådana så :)
Jag ska nog köra till stan idag med, måste våga och det är ju inte svårt :) Komma ihåg att kolla backspeglarna och döda vinkeln!!!!

Mina nya glasögon hade kommit också så ska hämta dem och gå till La Baguette och köpa varsin till mig och Christian till kvällsmat :)

Fick även reda på att det är prövning för matte A måndagen om 5 veckor.. Måste klara av det! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0