there are no words

Har fixat i ordning tacopaj idag till mat för mig och Christian, igår blev det pastasallad till kvällsmat och fotbollstittande men jag somnade i Christians knä vilket var hur skönt som helst.

Nu ligger han och sover och jag ska ta och väcka han snart, sovit länge nu.. Och det skulle nog jag också behöva, trött och huvudvärk men är antagligen för stressen med skolan, på måndag går vi ut på praktik och efter det är det inte många veckor kvar tills jullovet och efter jullovet är min skolgång typ helt slut för vi har så jäkla mycket praktik i vår..

Och efter praktiken är det prövning i Matte A för min del.... Avgörande om jag kommer kunna plugga vidare eller inte och blir helt tårögd när jag skriver det här för jag kan.inte.matte. och jag fattar ingenting heller när någon ska förklara.. Har ju min Christian som äger i matte men jag fattar ju inget så det är nog kört......

hejdå

 


Kommentarer
Postat av: josssss

du är inte ensam lovisa, jag suger verkligen i matte jag med!

2011-09-29 @ 22:50:46
URL: http://nonbeliever.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0