1 September, Skola

 

Är på bra humör tror jag?

Vet inte men känner mig glad och uppåt idag!

Vilket är konstigt eftersom jag redan är stressad som fan för skolan.. Vill gärna ha MVG i både svenska C och engelska B och VG i allt annat som vi har, + att jag måste fixa mitt betyg i matematik A ifall jag inte fått godkänt och i bild kanske.. Roligt att skriva om skolan i en blogg hah..

 

Just nu håller jag på att tvätta iallafall, Älskiss ska spela match, hoppas det går bra:)

Och imorn ska han och jag till stan och käka på La Baguette och shoppa lite, lite kläder till honom och lite till mig :)

 

Föresten så tog jag inga bilder på leksandsbåten, (med risk för att jag skulle vara för full och tappa bort kameran) men tog några och här kommer dom!







Klockan 18.33, och minns inte bilden kan jag säga..


samma här.. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0