wishes

Så skönt att det är söndag idag, fick för mig igår att det var söndag och upp till skolan idag men så var det inte som tur var. Igår var det bara en lugn hemmakväll med fotbollstittande och mys, beställde mat från manuel som jag skulle gå ner och hämta och det verkade som om alla skulle ha pizza därifrån, fick vänta i 40 minuter och dessutom fick jag en kycklingrulle istället för kebabrulle och jag gillar inte det, var nog stressigt för stackars manuelgubbarna..
Nu har jag precis kollat på nya avsnittet av Vampire Diaries och grät som vanligt.. Ska diska nu och sen ta en dusch och ringa mamma för lite övningskörning, måste komma igång ordentligt igen nu, bara drygt 3 månader kvar tills 18 och körkort nu, för körkortet ska jag ha nästan direkt för fasen vad jag längtar efter eget körkort!
Eget abonnemang och ny telefon ska det också bli, och bil!
Nejmen diska var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0