Jobb

Vill bara berätta att jag började praktisera på Skopunkten igår igen, och idag har jag fått anställning från 25 april och sedan 4 månader framåt :D Kommer jobba hela helgen när det är Pålsbodamarken men vad fasen gör det!?

 

Idag hade vi även en säljcoach hos oss, hade möte vid 9 och sedan skulle hon observera oss i butiken för att sedan ge feedback! Jag sålde 8(!) par skor till en kvinna som kom in och skulle ha 2 par! Och fick massor av bra kritik! Sedan när jag skriver på avtal så säger butikschefen att hon har större planer för mig i augusti om allt går som det ska, kanske inte är så mycket att lyssna på men känns iallafall kul!

 

Ska bli så kul att tjäna egna pengar och kunna spara för att kunna flytta till en ny lägenhet med min fina ♥

image description

 


Kommentarer
Postat av: Karina

Grattis till jobbet!! Kramizar <3

2012-04-12 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0