Christian

Idag har jag vart i skolan, åkt till mamma och pappa för att laga mat åt dom och bjuda dem på semlor sedan åka hem till Pålsboda igen för att gå och handla och sedan laga mat tills Christian kom hem.. :)
Jäkla massa matlagning, hah!

I skolan var det även prat om våra betyg. Jag ska fixa bilden när allt annat är klart och om vårt projektarbete så är det väl bara att skriva ihop någonting så att det blir inlämnat.

Sedan klockan 5 idag har jag iallafall skrivit ett par sidor om Östersjön i naturkunskap och skrivit om en lagbollsport, innebandy, till idrotten. Ska även skriva om en dans och sedan massa om hur man kan träna konditon, så har en hel del att göra men det ska allt ordna sig.

Nu ska jag mysa lite med Christian sedan börja skriva om en dans, började med balett men det är nog ingen riktig dans trodde Christian så får bli bugg istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0