Hello you

Mobilbloggar hemma i soffan, sitter och kollar på Milan - Arsenal med Christian och Dajje, Milan leder med 3-0 så glada miner är det!

Har gått i skolan, tvättat, diskat oså idag, solat har jag hunnit med också, blir att göra de imorn med efter skolan :)

Ska även till mamma och pappa för att sova där, jag och mamma ska till maxi,
Marieberg och stan på fredag så måste åka i skaplig tid :)

Aa just de, beställde en klänning från Nelly förut till vår weekend i Stockholm, hoppas den är snygg och passar! Har även börjat funderat på att sätta i löshår igen, trivs så mycket bättre med mig själv då och clips trivs jag inte i.. Får se till nästa vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0