OJ

Stäääda städa städa! Tväääta tvätta tvätta!


Städ och tvättdag, inget seriekollade på True Blood och The walking dead idag inte! 

Är snart klar med tvätten, och har gjort rent i badrummet, dock inte allt.. Sen i köket, köksluckorna och allt sådant, syns skillnad faktiskt :) Nu sk jag bara dammsuga och sätta på nya sängkläder och bädda sängen så tar jag dammanet en annan dag.  Haha vilket underbart roligt inlägg!

 

Men ska iallafall laga mat efter det och sedan duscha och göra mig i ordning för att åka till Marieberg och träffa Niklas och hämta upp Lucaz :) Ska även in och kolla på MQ om de fått in några studentklänningar! Och imorgon ska jag och Lucaz åka med bil in till Örebro för att gå på bio och sedan gå ut och äta efter det :) Han var så förvånad över att jag kunde köra bil sist han var här, och nu har jag ju eget körkort och han och jag kan åka själva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0