Plugga plugga

Känner mig verkligen riktigt taggad på att bli klar med allt plugg nu, visserligen får vi ju nya saker att göra hela tiden men att bli klar med allt detta som jag har att göra hemma!
Fast hade vart väldigt underbart om man skulle ha klarat av matten också.. :/

Skrev klart dansgrejen igår och nu har jag skrivit klart arbetet om handelns historia och nu sitter jag hemma och håller på med projektarbetesrapporten men känns ju så löjligt att sitta och skriva om hur det skulle blivit osv osv.. Fått ihop en sida nu iallafall och mer måste det ju vara så bara att skriva och skriva..

Senare ikväll när det är klart ska jag sätta mig och göra klart det sista när det gäller idrotten så blir Micke nöjd och ett godkänt är fixat i Idrott och Projektarbete. Och det kommer jag definitvt fixa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0