School

Hade en jätte trevlig lördag med härliga människor, underbar smörgåstårta, glass, godis och god dryck till det :)
Var inte direkt bakfull igår heller :)

Igår kväll så åkte jag och Christian in till stan för att äta på max, göttans!
Efter det blev det mys och en film, finns inte mycket mer att säga :)

Nu sitter jag i skolan, ska ta bilen och åka till Hallsberg och sedan hemåt, vid halv 4 ska jag vara uppe på vårdcentralen och ta min andra livmoderhalscancerspruta, ser inte fram emot det eftersom att den förra gjorde så jävla ont och min arm blev smått förlamad efteråt.

När Christian kommer hem ska vi till Berra och Karina och äta sedan ska vi till Marieberg och hitta en jacka till honom.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0