Studentklänning

Idag har jag vart i skolan och haft två lektioner som vanligt när det är onsdag, först idrott och sedan handel specialicering, idrotten kommer jag få sjuk träningvärk i ljumskarna och ryggen tror jag, har ont redan nu så..

Efter skolan blev det till Marieberg för att lämna in min Nokia-telefon som Christian använt, som gick sönder i lördags, och  in på HM för att köpa lite nagelolja och nytt solpuder och sedan hem till mamma och pappa för att umgås lite, äta oså.. Sen åkte jag och solade, andra gången denna vecka, och jag har fått upp min grundfärg nu igen, så mycket snyggare att vara solariebrun ist för brun utan sol..

 

Hämtade ut min studentklänning från Nelly idag också, jag är nöjd med den men den är lite stor över bysten, men åker inte när jag rör mig eller så men ändå.. Men ska troligen behålla den, och hittar jag någon annan på MQ som jag gillar bättre så köper jag ju den såklart eftersom att denna klänning kommer vara fin en varm sommarkväll också haha!


Nu väntar jag på att älskling ska komma hem från sin träning, då blir det väl kvällsmat och mysande.. :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan! Hittade hit via nelly.com. Hur lång är du och vad har du för bh-storlek? Jag funderar på att beställa denna till skolavslutningnen och jag är 165 cm lång och har 80D i bhstorlek. Dock är jag rätt tjock så jag vet inte..

2012-03-08 @ 17:23:51
URL: http://sarahhzz.blogg.se/
Postat av: sara

Okej tack för hjälpen :)

2012-03-13 @ 15:09:19
URL: http://sarahhzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0