Naglar

Ja igår fyllde mamma år så jag bjöd på smörgåstårta och skjutsade henne till Hallsberg för att hon skulle få göra en spabehandling hos Jsbk och det blev hon ju supernöjd med :) Sen var jag inne där för att de skulle kolla på mina naglar eftersom att en del börjar släppa lite. Och jag fick tid idag för att göra en påfyllning, hoppas att de går bra :)

Är iallafall i skolan nu och det suger idag. Vill bara att det ska bli eftermiddag så att jag kan fixa naglarna.. :)
Vet inte, har känt mig så jävla skabbig i flera veckor nu, ingenting blir bra med ansiktet eller håret eller kläderna, har nog verkligen blivit en slusk haha

sjukt gammal bild, ser inte ens ut som mig..


vill ha håret på bilden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0