12 januari

Lånade Christians bil till skolan igår och det var ju inte lite underbart eller så! :)
Åt mat i skolan och slutade efter det, så då körde jag hem till mamma och pappa och fick lite mat där och sedan till Pålsboda och när Christian kom hem gick vi ner till Berra o Karina för mat :)
Haha matvrak igår..
Och så hade min efterlängtade rosa One Piece kommit, som jag skulle fått när jag fyllde men var så lång leveranstid så..  men så börjar jag kolla lite på internet där mamma beställt den, och visst det var en äkta hon beställt men den tunna sommar versionen.. Så det var bara att skicka tillbaka.. Så funderar på att skippa en One Pic

MEN.. Fick reda på i skolan nu att de har skjutit upp vår praktik till vecka 15 eller 16, och vi skulle först gå ut på praktik vecka 9 och sedan vecka 12 men nu ännu senare alltså..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0