Ett steg närmare

Helgen har vart riktigt bra :) Orkar inte skriva så får räcka med att den varit bra!

Och idag gällde det uppskrivning för körkortet, och jag blev svinful på bilden till körkortet hah! jag var inte alls speciellt nervös förrens jag satt där inne och skulle börja med frågorna, men det värsta var när man skulle rätta allt men när jag gjorde det så står det Godkänd, så jäääävla glad och skönt! Jag har ju sagt att jag skulle klara det på första gången och det höll jag!

Efter det en liten sväng hem till mamma och pappa och sedan till Kumla för en förhoppningsvis sista körlektion, och hon tyckte att det fick skitbra som vanligt och det inte ska vara något problem imorgon men det vet man ju aldrig, man kan ju alltid tabba sig..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0