Feeling good

Hej.

 

I helgen har jag vart helt nykter, inte en droppe alkohol har jag druckit! I lördags körde på Christian, dock bara runt i Pålsboda men ändå :) Hade huvudvärk och var seg igår ändå, såsom ifall jag hade vart lite bakfull haha.

 

Idag var det skola som gällde och mamma och pappa ringde imorse och frågade ifall jag ville låna deras bil till skolan och självklart ville jag det. Men när jag kommer en bit utanför kumla så börjar batterilampan lysa och ratten var nästan helt styv åt båda hållen så jag inte kunde styra.. Men kom iallafram till skolan och kunde parkera och ringer pappa, så han och mamma fick åka och hämta bilen och bogsera den till verkstad i Hallsberg..

 

På onsdag ska jag låna Christians bil och åka in till stan och klippa mig.. Lite nervös tror jag allt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0