Hej

Har hänt en hel del sedan jag blev 18!

Jag har sluppit visa leg när jag köpt snus, jag står numera som ägare på ett eget abonnemang och har skaffat mig en iPhone 4S, har skaffat mig ett vuxenkort och internetbank, har blivit mer ledsen är jag någonsin varit, kanske ska få bil nu i veckan och nästa vecka kanske jag har tagit mitt körkort, (lycka!!!)

Hade lilla uppkörningen igår och det gick tydligen skitbra sa hon, var så jävla nervös så fick massa motorstopp först, kan bara tänka mig på själva uppkörningen..

 

Och idag har jag vart till vårdcentralen igen för att Christian, mamma och pappa inte riktigt tycker att jag kan gå och vara som jag är, nässpray hela tiden, svårt att andas och sådant.. Och har tydligen en stor långvaring infektion i luftvägarna, så fick en sorts astmamedicin för luftvägarna som ska hjälpa, samma som pappa har..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0