Wish you would love me like I love you

Rödspättan och det blev riktigt lyckat, ännu än gång haha. Sedan blev det lite tvtittande och FM spelande och lite mys emellan allt det där. Sen bar det av till Marieberg för bolaget och för att handla tacos som vi skulle göra i ordning till kvällen, mycket matlagande igår! Det blev också bra och jag skar faktiskt grönsakerna själv.. Annars brukar ju Christian göra det eftersom jag är så värdelös på det.

Sen blev det självklart hockeytittande och vi gick in till Dajje för att se det, bland lite fyllon haha :)

 

Idag vet jag inte vad som händer, jag ska vara nykter nu i helgen iallafall annars så super jag väl bort alla hjärnceller som jag behöver ha på måndag och det tänker jag fasen inte riskera bara för att få bli full en helg!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0