You are my heaven

Heeeej!

Helgen har vart jättebra och jag har klarat av min andra nyktra helg :)

Igår blev det bara massa mys och även fast jag var nykter i lördags så var det jag som var mest "bakis" igår, kände mig totalt bakfull och hade spagettikropp som jag brukar säga, (man orkar knappt röra varken armar eller ben) haha.

 

Idag var den innebandyturnering i skolan och det gick inte alls bra, var dessutom bara tre lag.

Sedan blev det att åka till mamma och pappa en sväng och sedan till stan för att färga håret hos Salong People :) Lite guldblond ville jag bli med lite olika slingor, och det blev superbra! Rekommenderas verkligen!! Nu har jag den färgen jag vill och slipper vara vanlig urtvättad fulblond!

Så ja nu är jag hemma och mitt hjärta♥ åkte direkt för att träna när jag kom hem men jag slänger väl ner mig i soffan nu och väntar på att han ska komma hem igen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0