You will never understand

Var som sagt in till stan och klippte mig i onsdags, håret blev så otroligt mycket fräschare men jag trivs absolut inte i det. Det är inte speciellt mycket kortare men vi bestämde oss för att hon skulle få klippa min lugg så den inte skulle vara lika lång som håret och det blev inte bra. Nu låter jag som om det är såååå synd om mig och det är inte det jag vill med detta inlägget.
Jag måste skaffa slingor igen
pengar är ju ett problem.... 

Idag ska det bli myyyskväll :) ♥
men först till Hallsberg och kolla på Innebandy. Och på lördag ska Christian spela innebandy i Lindesberg och då ska jag hänga med upp då jag kan köra hem därifrån så han kan ta sig lite öl. Jag har ju börjat vara nykter, vem fan trodde det om mig? hah.. Men jag hade sagt länge att mycket skulle förändras när jag fyllt arton och fått körkort.
Har visserligen bara vart nykter en helg än, men det lär bli det denna helg med. Dels så var man ju mycket piggare i skolan på måndagen och så är det ju skönt att kunna köra bil både den dagen och dagen efter när alla är bakfulla haha :)
Nej nu ska jag vika tvätt och sedan diska.


Inte så smickrande bild men håret..
Och fan vad smal jag var haha? shit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0