Femte mars

Har haft en bra helg förutom en sväng på lördagen när jag mådde så jävla dåligt.. Måste komma ihåg att äta efter att man druckit..

Söndagen bestod mestadels utav att vara med Christian, kolla på tv och mysa. Han var iväg en sväng och spelade innebandy och då kom mamma och hämtade upp mig så jag skulle hem dit en sväng för att ta med bilen till Pålsboda sen igen.

Nu sitter jag i skolan och har engelska. Har naturkunskapsprov imorn och jag kan inte hitta min bok, tog med den från skolan förra veckan, la den i bilen och sedan har jag inte rört den men den är spårlöst borta så det känns inte okej någonstans..

Imorgon efter skolan ska jag åka in till stan för att gå till Make Up Store och få MakeUp rådgivning, fick ju det i julklapp av Christian :) Ska bli intressant, man får ju smink sedan för hela "kursbeloppet" alltså 495, plus att jag fick ett presentkort på 300 av Karina och Berra i födelsedagspresent så det ska bli perfekt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0